1/01/2013

Harry bejelentése

Harry bejelentette, hogy Haylor létezik....



Harryt több tízezren unfollowolták twitteren :(

Néhány utálkozó a twitteren, ezt írta Harrynek!:

-@ Harry_Styles Bunkó vagy tudtad ezt?
-Átkiabálok @Taylorswift13nak és @Harry_Stylesnak mert tönkreteszik a 2013-as év kezdetét, srácok ti vagytok a legjobbak.
-@Harry_Styles UTÁLLAK TÉGED!
-Gratulálok @Harry_Stylesnak és @taylorswift13nek hogy ezt hallom. Annak a hangját ahogy a szívek összetörnek.. Kösz hogy hazudtál Harryt.
- Remélem @Harry_Stylest leszúrják és meghal!
-Most mindenki elkezdett gyűlölni. Kib*szottul átkoznak @ Harry_Styles és ezt megérdemled.



Szerintem aki ,ezért bántja az nagyon gonosz :( Én sem örülök neki ,de hát ez van ő boldog Taylor-ral...  Nem piszkálom érte ugyanolyan ember , mint mi ennyi erővel Harry is oda jöhetne hozzánk ,hogy hé te mért ezzel a sráccal jársz azt hittem én vagyok a kedvenced 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése